Jag är trött på skolan!!!

Förlåt för att vi inte har hunnit skriva i bloggen så mycket, vi har haft jätte mycket prov och läxor! men resten av veckan har vi inte så jätte mycket :) 

Satt och fotade lite allt möjligt igår jag var jätte uttråkad, här är några av bilderna :)

 


 
Lite bilder på min katt Smilla


Hahaha...


Jag och Filippa hade tänkt att börja med veckans foto allså att vi kommer ta ett eget foto eller om vi hittar något annat fint foto. Fotona fommer vara på lite allt möjligt :) Den första bilden kommer på måndag hade vi tänkt och sen blir det en bild varje måndag :)
 
Komentera gärna om vad ni tycker om idéen :)

 




Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Gud vilket fint armband emma :) din ma-ma-mas (på pizza)? See you tumöröööv!

2010-02-03 @ 21:38:11
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Emma till Maria <3

tack :) haha, humor :) nötttskal!!! Din ma-ma-ma på pizza... :) Smurfbajs :)

2010-02-04 @ 21:04:55
URL: http://fefotodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0